Dyrektor Administracyjny

mgr inż. Piotr Falc
Główny Specjalista - Dyrektor Administracyjny

pok. 011 / Gmach B
tel. (58) 347 25 83
faks (58) 347 24 13
e-mail: piotr.falc@pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • sprawuje nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym Wydziału,
  • kieruje bezpośrednio lub za pośrednictwem kierowników sekcji administracją Wydziału, służbami inżynieryjno-technicznymi oraz pracownikami gospodarczymi;
  • realizuje z upoważnienia Dziekana politykę kadrową i płacową w grupie pracowników nie będących nauczycielami akademickimi: nadzoruje właściwe wykorzystanie pracy NNA, nadzoruje dokumentację spraw osobowych;
  • nadzoruje gospodarkę socjalno-bytową pracowników Wydziału:
  • w porozumieniu z Dziekanem kieruje, organizuje i nadzoruje prawidłowość i celowość prowadzonej gospodarki finansowej Wydziału i jego jednostek organizacyjnych;
  • przygotowuje plan finansowo-rzeczowy Wydziału;
  • koordynuje przedsięwzięcia organizacyjne i nadzoruje merytorycznie realizację zamówień publicznych na prace remontowo-budowlane, dostawy i usługi;
  • współpracuje z kierownictwem administracyjnym Uczelni w sprawach związanych z eksploatacją i admninistrowaniem przydzielonymi pomieszczeniami i budynkami, opracowuje i koordynuje kompleksowy plan potrzeb remontowych i modernizacji Wydziału, prowadzi Książki Obiektów Budowlanych;
  • z upoważnienia Dziekana nadzoruje sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej Wydziału, współpracuje przy tym ze służbami Uczelni;
  • nadzoruje prace związane z inwentaryzacją i ochroną mienia Wydziału oraz likwidacją składników majątkowych Wydziału:
  • współpracuje z komisjami wydziałowymi;
  • realizuje inne zadania powierzone przez Dziekana.

 

Sekretariat Dyrektora Administracyjnego

iwona.skoczypiec.jpg

Iwona Skoczypiec
Samodzielny Referent

pok. 011 / Gmach B
tel. (58) 347 12 49
faks (58) 347 24 13
e-mail: iwona.skoczypiec@wilis.pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • prowadzenie sekretariatu Dyrektora Administracyjnego Wydziału,
  • przyjmowanie zgłoszeń o awariach,
  • sprawy osobowe pracowników administracyjnych:
    • zatrudnienia nowych pracowników, podwyżki, wydawanie karty obiegowej, skierowanie na badanie lekarskie, szkolenia BHP
    • ewidencja, sporządzanie wykazów urlopów wypoczynkowych, bezpłatnych, okolicznościowych, macierzyńskich oraz planów urlopowych,
    • przygotowywanie i wydruki komputerowych list obecności,
    • przygotowywanie kart miesięcznych,
    • przygotowywanie wykazu nagród,
  • sprawy osobowe wszystkich pracowników Wydziału:
    • ewidencja zwolnień lekarskich – współpraca z Działem Spraw Pracowniczych,
    • legitymacje zniżkowe PKP i SKM,
    • wydruki RUMA,
    • wydruki płacowe pracowników – odcinki,
    • środki ochronny indywidualnej,
  • sprawy socjalne: akcja lenia, zimowa, choinka, itp.,
  • sprawy bieżące.