Sekcja Finansowa

katarzyna.stanczak.jpg

Katarzyna Chwazik
Specjalista

pok. 011 / Gmach B
tel. (58) 347 27 26
e-mail: katarzyna.chwazik@wilis.pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • Wprowadzanie do komputera planów rocznych zadań otwartych w Dydaktyce, DS. i BW,
  • Wprowadzanie do komputera produkcji w toku tj. nie zafakturowanych kosztów w Badaniach Zleconych z roku ubiegłego,
  • Wprowadzanie do komputera kosztów z BZ, D, KW
  • Przygotowywanie wydruków dla potrzeb Katedr: z BZ, D, KW sprawdzanie tych wydruków z wydrukami Kwestury,
  • Przygotowywanie i realizacja przeksięgowań dotyczących: BZ, D, KW, DS i BW,
  • przygotowywanie aneksów do umów w przypadku zmiany warunków umowy,
  • Opracowywanie faktur i rachunków płatnych przelewem i przekazywanie do rozliczenia w Kwesturze. Dotyczy wszystkich źródeł finansowania tj.: Kosztów Wydziałowych, Badań Własnych, Działalności Statutowej, Grantów, Badań Zleconych, Funduszu Rozwoju, Dydaktyki (także wszystkich zadań w Dydaktyce oraz Konferencji organizowanych przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska),
  • Opracowywanie faktur i rachunków płaconych gotówką, ze źródeł finansowania jak wyżej, oraz przygotowywanie zestawień gotówkowych do tych rachunków. Prowadzenie rejestru wszystkich opracowywanych faktur,
  • Przygotowywanie wszystkich dokumentów niezbędnych do dokonywania przelewów złotówkowych oraz przygotowywanie tzw. blokad dotyczących przelewu waluty w przypadku realizowania zakupów dewizowych,
  • Wprowadzanie do komputera planów oraz księgowanie poniesionych kosztów: Badań Własnych, Działalności Statutowej i Dydaktyki, Kosztów Wydziałowych i BZ -częściowo.
  • Dokonywanie korekt w planie w przypadku otrzymania dodatkowych środków finansowych, dokonywanie przeksięgowań kosztów w Badaniach Własnych i Działalności Statutowej,
  • Przygotowywanie wydruków komputerowych z BW i DS. potrzeb Katedr.

Powyższy zakres obowiązków nie dotyczy rozliczania środków z funduszy strukturalnych UE, a także innych funduszy europejskich i międzynarodowych, realizowanych przez Politechnikę Gdańską

 

daria.filip.jpg

Daria Filip
Specjalista

pok. 011 / Gmach B
tel. (58) 347 27 26
e-mail: daria.filip@wilis.pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • rejestrowanie i opracowywanie umów i rachunków za prace zlecone realizowane na WILiŚ,
  • przygotowywanie wniosków o wypłatę zwiększonych wynagrodzeń,
  • kompleksowa obsługa umownej działalności badawczej i usługowej (BZ):
    • przygotowywanie umów i preliminarzy kosztów, na podstawie zleceń wpływających na WILiŚ,
    • prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej prowadzonych umów,
    • przygotowywanie aneksów do umów w przypadku zmiany warunków umowy,
    • przygotowywanie do każdej zakończonej umowy protokołu przekazania dzieła,
    • wystawienie i ewidencja faktur sprzedaży na podstawie podpisanych protokołów zdawczo-odbiorczych,
    • współpraca z Zespołem Radców Prawnych PG w zakresie egzekucji nieuregulowanych należności za wykonane prace badawczo - usługowe,
    • bieżący nadzór nad stanem wydatkowania posiadanych środków finansowych w poszczególnych umowach,
    • sporządzanie wydruków dla prowadzących umowy
    • uzgadnianie z Kwesturą rocznego zestawienia poniesionych kosztów w BZ,
    • przygotowanie wykazu kosztów poniesionych a nie zafakturowanych tzw. Produkcja w toku i uzgadnianie z Kwesturą,
    • przygotowanie rocznego zestawienia zysku bilansowego z działalności badawczo-usługowej z podziałem na Katedry, na podstawie prowadzonego rejestru faktur dla BZ.
  • opracowywanie faktur i rachunków płatnych przelewem i gotówką,
  • przygotowywanie wszystkich dokumentów niezbędnych do dokonywania przelewów złotówkowych oraz przygotowywanie tzw. blokad dotyczących przelewów walutowych w przypadku realizowania zakupów dewizowych,
  • analiza poniesionych kosztów oraz przygotowywanie wydruków dla poszczególnych katedr lub zbiorczych dla Dyrektora Administracyjnego WILiŚ w ramach DS, BW, D, KW.
     

 

monika.tarkowska.jpg

Monika Tarkowska
Specjalista

pok. 011 / Gmach B
tel. (58) 347 27 26
e-mail: monika.tarkowska@wilis.pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • kompleksowa obsługa umownej działalności badawczej i usługowej (BZ):
    • przygotowywanie umów i preliminarzy kosztów, na podstawie zleceń wpływających na WILiŚ,
    • prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej prowadzonych umów,
    • przygotowywanie aneksów do umów w przypadku zmiany warunków umowy,
    • przygotowywanie do każdej zakończonej umowy protokołu przekazania dzieła,
    • wystawienie i ewidencja faktur sprzedaży na podstawie podpisanych protokołów zdawczo-odbiorczych,
    • współpraca z Zespołem Radców Prawnych PG w zakresie egzekucji nieuregulowanych należności za wykonane prace badawczo - usługowe,
    • bieżący nadzór nad stanem wydatkowania posiadanych środków finansowych w poszczególnych umowach,
    • sporządzanie wydruków dla prowadzących umowy,
    • uzgadnianie z Kwesturą rocznego zestawienia poniesionych kosztów w BZ,
    • przygotowanie wykazu kosztów poniesionych a nie zafakturowanych tzw. Produkcja w toku i uzgadnianie z Kwesturą,
    • przygotowanie rocznego zestawienia zysku bilansowego z działalności badawczo-usługowej z podziałem na Katedry, na podstawie prowadzonego rejestru faktur dla BZ.
  • analiza poniesionych kosztów oraz przygotowywanie wydruków dla poszczególnych katedr lub zbiorczych dla Dyrektora Administracyjnego WILiŚ w ramach:
    • Działalności Dydaktycznej (500),
    • Działalności Statutowej (504),
    • Badania Własnych (505),
    • Umownej Działalności Badawczej (507),
    • Programów Międzynarodowych Dydaktycznych (513),
    • Kosztów Finansowanych z Funduszy Strukturalnych (515),
    • Kosztów Wydziałowych (521).
       

 

katarzyna.wanka.jpg

Katarzyna Wańka
Samodzielny Referent

pok. 010 / Gmach B
tel. (58) 347 18 89
e-mail: katarzyna.wanka@wilis.pg.gda.pl

Zakres kompetencji:

  • kompleksowa obsługa grantów:
    • prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej prowadzonych grantów (GR),
    • sporządzanie zestawień kosztów z planami dla każdego grantu za wszystkie lata i sprawdzanie zgodności z harmonogramem,
    • bieżący nadzór nad stanem wydatkowania posiadanych środków finansowych w poszczególnych grantach,
    • sporządzanie wydruków dla kierowników grantów,
    • sprawdzanie strony finansowej raportów rocznych i końcowych,
  • kompleksowa obsługa umownej działalności badawczej i usługowej (BZ):
    • prowadzenie komputerowej bazy danych dotyczącej prowadzonych umów,
    • przygotowywanie aneksów do umów w przypadku zmiany warunków umowy,
    • przygotowywanie dla każdej zakończonej umowy protokółu zdawczo- odbiorczego,
    • wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży na podstawie protokółów zdawczo- odbiorczych,
    • wysyłanie not odsetkowych i wezwań do zapłaty oraz współpraca z Zespołem Radców Prawnych PG w zakresie egzekucji nieuregulowanych należności za wykonane prace badawczo-usługowe,
    • bieżący nadzór nad stanem wydatkowania poniesionych środków finansowych w poszczególnych umowach,
    • sporządzanie wydruków dla prowadzących umowy,
    • uzgadnianie z Kwesturą rocznego zastawienia poniesionych kosztów BZ,
    • przygotowywanie wykazu kosztów poniesionych a nie zafakturowanych tzw. Produkcja w toku i uzgadnianie z Kwesturą,
    • przygotowywanie rocznego zestawienia sprzedaży i kosztów z działalności badawczej z podziałem zadania,
  • analiza poniesionych kosztów oraz przygotowywanie co miesięcznych zestawień finansowych całego wydziału ,
  • przygotowanie rocznego zestawienia zysku bilansowego wydziału z podziałem na Katedry, na podstawie prowadzanego faktur BZ,
  • wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń, przeprowadzone przewody doktorskie i habilitacyjne.