Odwołane Odwołane godziny przyjęć Prodziekana ds. Kształcenia

Informujemy, że w związku z wyjazdem służbowym, w dn. 15 i 17 października br. zostają odwołane godziny przyjęć Prodziekana ds. Kształcenia, dr inż. Rafała Ossowskiego,...

Zmiana Zmiana godzina przyjęć Prodziekana ds. Kierunku Budownictwo

Dnia 01.10.2019 (wtorek) godziny przyjęć Prodziekana ds. Kierunku Budownictwa dr. Rafała Ossowskiego zostają odwołane. Dnia 02.10.2019 (środa) Prodziekan ds. Kierunku...

26 26 IX Godziny przyjęć Prodziekana ds. Kierunku Budownictwo

W dniu od 26.09.2019 Prodziekan ds. Kierunku Budownictwo  dr inż. Rafał Ossowski będzie przyjmował wyjątkowo w godzinach 9:00-11:00

Godziny otwarcia dziekanatu

08.00 - 11.00 - poniedziałek
10.00 - 13.30 - wtorek
08.00 - 11.00 - środa
10.00 - 13.30 - czwartek
12.00 - 15.00 - piątek
09.00 - 12.00 - sobota (każda pierwsza i drugą sobotę miesiąca, obsługa studentów studiów niestacjonarnych)

Każda pierwsza sobota miesiąca, możliwość odebrania dyplomu absolwentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

UWAGA: w miesiącach letnich - lipiec/sierpień i wrzesień - w soboty nieczynne.

 

Kontakt telefoniczny

Studia stacjonarne 
Kierunek Budownictwo
tel. 58 347 17 16

Studia stacjonarne 
Kierunek Geodezja i Kartografia, Kierunek Inżynieria Środowiska, Kierunek Transport,
tel. 58 347 13 22

Studia niestacjonarne 
tel. 58 347 12 18

Kamila Kiryło
kierownik dziekanatu


Pokój 158 / GG
tel. 58 348 61 66 tel. kom. 781 253 887
e-mail: kamila.kirylo@pg.edu.pl

 

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie pracą Dziekanatu;
  • Sprawozdania z zajęć dydaktycznych
  • Bieżąca współpraca z Dziekanem Wydziału, Dziekanem ds. Kształcenia oraz Działem Kształcenia;
  • Sporządzanie wszelkich sprawozdań;
  • Prowadzenie i obsługa administracyjna Studiów Doktoranckich z kierunku Architektury, Budownictwa i Inżynierii Środowiska
  • Programowe praktyki studenckie;
  • Prowadzenie i odpowiedzialność za rejestr druków ścisłego zarachowania;
  • Przygotowanie i organizacja roku akademickiego;
  • Prowadzenie dokumentacji zasad zaliczeń przedmiotów oraz godziny konsultacji;
  • administracyjna obsługa osób niepełnosprawnych

Zastępstwo w razie nieobecności: Magdalena Radomska.

mgr Marta Rogowska
samodzielny referent


Pokój 158 / GG
tel. 58 348 61 68
e-mail: marta.rogowska@pg.edu.pl

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych;
  • Prowadzenie rejestru dyplomów w księgach oraz kontrola druków ścisłego zarachowania;
  • Wydawanie dyplomów;
  • Sporządzanie odpisów indeksów (studenci przed systemem punktowym);
  • Sprawy nagród dla studentów.

Zastępstwo w razie nieobecności: Beata Krzemieniecka.

Małgorzata Demczuk-Konert
samodzielny referent


Pokój 159 / GG
tel. 58 347 12 18
e-mail: malgorzata.demczuk-konert@pg.edu.pl

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna studiów niestacjonarnych;
  • Przygotowanie list wypłat dla studentów oraz doktorantów WILiŚ
  • Akademiki, praktyki studenckie

Zastępstwo w razie nieobecności: Magdalena Radomska.

Anna Pikor
samodzielny referent


Pokój 159 / GG
tel. 58 348 61 67
e-mail: anna.pikor@pg.edu.pl

 

Zakres obowiązków:

  • Wzory wpisów do indeksu;
  • Przygotowanie sesji egzaminacyjnej dla studentów;
  • Wprowadzanie i aktualizacja programu studiów;
  • Kodowanie przedmiotów i grup przedmiotowych;
  • Przygotowanie harmonogramu sesji;
  • Rozliczanie i rejestracja studentów w systemie SOD;
  • Katalogi studenckie;
  • Listy studenckie.

Zastępstwo w razie nieobecności: Magdalena Radomska.

Magdalena Radomska
samodzielny referent


Pokój 159 / GG
tel. 58 347 13 22
e-mail: magdalena.radomska@pg.edu.pl

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych z kierunków Inżynierii Środowiska, Transportu oraz Geodezji i Kartografii
  • Przygotowanie list wypłat dla studentów WILiŚ

Zastępstwo w razie nieobecności: Małgorzata Demczuk-Konert.

mgr Beata Krzemieniecka
specjalista


Pokój 158 / GG
tel. 58 347 22 36
e-mail: beata.krzemieniecka@pg.edu.pl

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych; 
  • Prowadzenie rejestru dyplomów w księgach oraz kontrola druków ścisłego zarachowania; 
  • Wydawanie dyplomów;
  • Sporządzanie list wypłat stypendiów dla doktorantów;
  • Sporządzanie zaświadczeń do celów emerytalnych;

Zastępstwo w razie nieobecności: Marta Rogowska.