Najnowsze informacje dotyczące programu Erasmus (NEWS):

Erasmus Erasmus Day


Drodzy studenci Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska! Zapraszamy wszystkich zainteresowanych wyjazdem na stypendium w ramach programu...

Informacje Informacje na temat możliwości skorzystania z programu Erasmus


Szanowni Studenci, Informujemy o możliwości wyjazdu w ramach programu Erasmus do Lionu, Rotterdamu, Paryżu, Loeben, Gipuzkoa i Monachium. Więcej...

Praktyki Praktyki w ramach Erasmusa!


Uwaga studencie! Są jeszcze wolne środki na wyjazdy w ramach programu Erasmus na praktyki wakacyjne 2017! Znajdź firmę, ustal z nią swoje praktyki...

Praktyki Praktyki w Hiszpani dla studentów WILiŚ


Oferta dwumiesięcznych praktyk w Hiszpanii, które zainteresować mogą przede wszystkim studentów Inżynierii Środowiska. "The Group of...

Wydziałowe Biuro Programu ERASMUS

 

Prodziekan ds. Kierunku Transport i Współpracy Miedzynarodowej

joanna.zukowska.jpgdr hab. inż. Joanna Żukowska, prof. nadzw. PG


Pok. 159 / Gmach Główny
tel. 58 347 12 18, 347 13 22, fax 58 347 14 39
e-mail: t-studia@wilis.pg.gda.pl

 

Godziny przyjęć:

  • 9:15 - 10:15 - Środa

 

 

marta.wojcieszenko.jpgmgr Marta Wojcieszenko


Pok. 158 / Gmach Główny
tel. 58 348 61 70
e-mail: marwojci@pg.edu.pl

 

Godziny przyjęć:

  • 8:00 - 11:00 - poniedziałek
  • 10:00 - 13:30 - wtorek
  • 8:00 - 11:00 - środa
  • 10:00 - 13:30 - czwartek
  • 12:00 - 15:00 - piątek

 

JAK WYJECHAĆ NA ERASMUSA KROK PO KROKU

Student zainteresowany wyjazdem w na stypendium ERASMUS+ lub FSS powinien podjąć następujące działania:

Krok I –Dokonać wyboru spośród uczelni partnerskich uczelni, do której zainteresowany chciałaby wyjechać. Wykaz uczelni, z którymi WILiŚ współpracuje w ramach Programu ERASMUS i FSS (fundusz norweskie i EOG) znajduje się na stronie: http://pg.edu.pl/international/umowy-i-partnerzy Umowy Erasmus+ oraz FSS 2014/2021 – plik do ściągnięcia

Krok II – Wziąć udział  w rekrutacji na poziomie wydziału: rejestracja on-line na Moja PG (Zakładka ERASMUS, harmonogram oraz wymagane dokumenty patrz Tabela 1).

Krok III - Złożyć dokumenty: wniosku aplikacyjnego, podania w języku angielskim, certyfikatu znajomości języka obcego, zdjęcia.

Krok IV - Po decyzji Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej wysłać dokumenty do uczelni partnerskiej w celu sprawdzenia i doboru programu studiów: przygotowanego przez aplikującego studenta dokumentu ‘Karta zaliczeń’ (Recognition sheet) oraz Application Form + Learning Agreement + Transcript of Records. Kryteria rekrutacji:

  • średnia z dotychczasowego przebiegu studiów,
  • jakość doboru programu kształcenia (oceniany na podstawie Karty Zaliczeń)
  • mile widziana działalność na rzecz Politechniki Gdańskiej.                                                                                                   

Krok V - Po  akceptacji przez uczelnię przyjmującą musi  złożyć dokumenty w DMWA u Pani Beaty Kaszkur (Gmach B, pokój 101), w celu przygotowania ostatecznych dokumentów i formalności ( stypendium, miejsce zakwaterowania, kursy językowe itp. ).

Krok VI - Na końcu podpisać umowę finansową

Krok VII - Po powrocie należy rozliczyć się dostarczając: Transcript of Records i potwierdzenie pobytu

Uwaga !!! Kopie wszystkich dokumentów wyjazdowych (Application Form, Learning Agreement, Transcript of Records, Recognition Sheet) wraz z podpisanym Regulaminem Studenta Korzystającego z Programu Erasmus należy złożyć w Dziekanacie i w Wydziałowym Biurze Programu ERASMUS+

 

Przeliczenie ocen zgodnie z europejskim systemem punktów

Ocena

Opisowa

Liczbowa

Europejski systemem punktów

Bardzo dobra

5

A

Ponad dobra

4,5

B

Dobra

4

C

Dość dobra

3,5

D

Dostateczna

3

E

Niedostateczna

2

F

 

Harmonogram działań Wydziałowego Biura Programu ERASMUS+

na rok akademicki 2017/2018

 

Zadanie

Data realizacji

1

Promocja programu ERASMUS wśród studentów WILiŚ

XI 2017- II 2018

2

Rekrutacja wydziałowa

28 II 2018

3

Ogłoszenie wyników rekrutacji

do 14 III 2018

4

Spotkania informacyjno- szkoleniowe

III - V 2018

5

Przygotowanie dokumentów wyjazdowych: Application Form, Learning Agreement, Transcript of Records

III - V 2018

6

Wysyłanie dokumentów wyjazdowych do uczelni partnerskich

IV- VI 2018