Maraton tworzenia gier bez prądu i praktyczny wykład autora planszówek | Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-06-26

Maraton tworzenia gier bez prądu i praktyczny wykład autora planszówek

gamestorm
GameStorm to maraton tworzenia gier bez prądu, zarówno dla osób które nie miały wcześniej nic wspólnego z projektowaniem jak i dla doświadczonych designerów. Uczestnicy, podzieleni na zespoły według poziomu zaawansowania będą mieli 48 godziny na stworzenie grywalnego prototypu gry na zadany temat. CTT jest partnerem wydarzenia. 

Celem wydarzenia jest zachęcanie i inspirowanie uczestników do twórczego myślenia oraz dzielnie się wiedzą o procesie tworzenia gier planszowych, poprzez zaangażowanie ekspertów branżowych.

Formuła wydarzenia to coś całkiem nowego, ale osoby, które znają formułę Laboratorium Gier czy Game Jamów odnajdą wiele podobieństw. Jeśli jednak te nazwy są dla Ciebie obce bądź spokojna/spokojny, organizatorzy przeprowadzą Cię przez cały proces.

Kiedy: 7-9 lipca 2023 r.

Gdzie: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska 

Bilety na wydarzenie (maraton)

Praktyczny wykład autora planszówek

Przed rozpoczęciem maratonu tworzenia gier 7 lipca o godzinie 16:00 odbędzie się otwarty wykład Krzysztofa Głośnickiego (autora gier Zona i Elekt), który zabierze Was w podróż przez nieudane prototypy gier planszowych. Zwróci uwagę na błędy jakie łatwo popełnić projektując grę i doradzi jak ich uniknąć. Dostarczy praktycznych rad dla osób, które zawsze chciały stworzyć swoją pierwszą planszówkę oraz tych, które są juz doświadczonymi twórcami.

Miejsce: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska , piętro 0, Audytorium PD

Wstęp na wykład jest bezpłatny.
 

Organizatorzy GameStorm


Grupa Testerska Portotypy - grupa testerska działająca od 2019 roku zrzeszająca trójmiejskich twórców gier. W 2022 roku organizowały warsztaty dla twórców “oGRAnij się!”

Fundacja Bombonierka - Fundacja Rozwoju Bombonierka działa od 2016 roku w celu m.in. wzmacniania tolerancji społecznej, poprawy współpracy międzyludzkiej i międzypokoleniowej oraz wyrównywania szans grup wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.

**Kluczowe osoby**

Zbigniew Kisły - główny organizator "GameStorm". Od 8 lat prowadzi cotygodniowe spotkania z planszówkami dla obcokrajowców w  ramach 3city Boardgamers, koorganizator trzech trójmiejskich edycji Global Game Jamu, z zawodu software developer.

Katarzyna Cioch - inicjatorka i miłośniczka robienia fajnych rzeczy z ludźmi, którym się chce. Współautorka gier: Partytura, Gutenberg, AI Space Puzzle, Czy wypada rzucać tortem?. Członkini trójmiejskiej grupy testerskiej Portotypy. Prezeska Fundacji Rozwoju Bombonierka. Trenerka i edukatorka. Liderka projektów i innowacji społecznych. Matematyczka.

Agnieszka Krawczyk-Kłos - twórczyni gier planszowych i organizatorka kreatywnych warsztatów z tworzenia gier planszowych dla dzieci. Z zawodu ekspert w zarządzaniu własnością intelektualną, project manager i wykładowca z dziedziny komercjalizacji na Politechnice Gdańskiej (Centrum Transferu Technologii).

Pozostali organizatorzy:

Krzysztof Głośnicki (Elekt, Zona, Kurzołaki)
Mariusz Majchrowski (Wydawnictwo Trefl, Beczka Śmiechu, Mafia: Miasto Intryg)
Adrian Orzechowski (Paranormalni Detektywi)
Maciej “Niedźwiedź” Drewing (Zona)
Marek Chodań
Cezary Młyński
Szymon Rekowski

Zapoznaj się z treścią Regulaminu wydarzenia

50 wyświetleń