Data dodania: 2023-07-10
14 zwycięskich projektów. Konkurs „Grant na innowacje dydaktyczne” rozstrzygnięty
Celem konkursu było opracowanie rozwiązania (produktu, usługi, działania) związanego z procesem dydaktycznym, które znacząco wpłynie na poziom kształcenia, atrakcyjność studiów lub popularyzację Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska wśród kandydatów na studia. Zaproponowane działania miały być zgodne ze Strategią Rozwoju WILIŚ na lata 2018-2024. Projektów zgłoszonych do konkursu było dwadzieścia pięć na łączną wartość 418 000,00 zł. Finansowanie przyznano czternastu na łączną kwotę 234 118,00 zł. Opracowane rozwiązania, które uzyskały środki finansowe, muszą zakończyć się wdrożeniem w roku akademickim 2023/2024 oraz wpisywać w obszar rozwiązań tzw. nauczania aktywnego (active learning). Wyniki konkursu „Grant na innowacje dydaktyczne” zamieszczone zostały w repozytorium.
Konkurs został sfinansowany z projektu pn. „Optymalizacja procesów dydaktycznych i proinnowacyjnych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska” pozyskanego w ramach programu pn. „Nauka dla Społeczeństwa”.
-
2024-11-22
INTERNATIONAL DAYS na PG