Data dodania: 2021-12-16
Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2021 rozstrzygnięty
Centrum Nowoczesnej Edukacji przeprowadziło I edycję Konkursu Innowacji Dydaktycznych na Politechnice Gdańskiej.
Na konkurs spłynęło 60 wniosków, Kapituła Konkursu wyłoniła 11 zwycięskich projektów (w tym 3 z WILiŚ):
- Jankowska Katarzyna, Łuczkiewicz Aneta, Sokołowska Aleksandra, Bączkowska Emilia (WILiŚ): "Uwaga awaria", czyli biologia w inżynierii środowiska – nowe zagrożenia i wyzwania. Stworzenie komputerowej gry fabularnej opartej na rozwiązywaniu problemów;
- Mielewska Brygida (WFTiMS): Kurs BEEofizyka, czyli polsko-angielska gamifikacja uratuje świat! Zwiększenie motywacji i systematyczności studentów, poprawa umiejętności językowych w zakresie słownictwa specjalistycznego oraz zwiększenie świadomości ekologicznej społeczności PG poprzez udział w zaprojektowanej grze komputerowej;
- Kostrzewska Małgorzata, Macikowski Bartosz, Ruczyński Roman, Bugalski Łukasz (WA): Trwała integracja treści i intensyfikacja efektów uczenia się przedmiotów: historia architektury, historia urbanistyki. Wprowadzenie aktywizujących się metod uczenia się i zbudowanie zasobów multimedialnych materiałów dydaktycznych;
- Ciba Ewelina (WIMiO): Wirtualna rzeczywistość (VR) w projektowaniu konstrukcji kadłuba okrętu, aplikacja na systemy android i IOS;
- Filipkowski Paweł (WCh): Granie nie tylko na murawie! – zostań Lewandowskim pipety i termocyklera. Synergia nowoczesnych metod analitycznych opartych o wykrywanie DNA z nowymi formatami nauczania (grywalizacja);
- Kutt Filip (WEiA): Wirtualne Laboratorium Maszyn Elektrycznych (VR);
- Jakubczyk-Gałczyńska Anna, Siemaszko Agata (WILiŚ): Interaktywne podejmowanie decyzji w zagadnieniach inżynierii lądowej i środowiska;
- Żrodowski Cezary (WIMiO): Projekt Leonardo: modelowanie 3D i symulacje MES/CFD na przykładzie wynalazków Leonardo da Vinci w oparciu o reprodukcje jego rysunków;
- Czubenko Michał (WETI): Wprowadzenie testów osobowości, aspektów integracyjnych oraz interakcji panelowej w zaprojektowanych tematach do wykładu z socjologiczno-psychologicznych aspektów robotyki i automatyki (SPARA);
- Ziółkowski Patryk (WILiŚ): Wirtualne Laboratorium Konstrukcji Betonowych „Concrete VR Lab”;
- Franz Małgorzata, Mielewska Brygida (WFTiMS): Koncepcja innowacyjnego laboratorium z komputerowo sterowanymi ćwiczeniami z fizyki.
Laureatom I edycji gratulujemy, a pozostałych wnioskodawców i nowych pomysłodawców zachęcamy do wzięcia udziału w II edycji Konkursu. Nabór zostanie ogłoszony na przełomie marca i kwietnia 2022 r.
88 wyświetleń
Więcej
-
2024-11-22
INTERNATIONAL DAYS na PG