Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2021 rozstrzygnięty | Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2021-12-16

Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2021 rozstrzygnięty

Konkurs
Centrum Nowoczesnej Edukacji przeprowadziło I edycję Konkursu Innowacji Dydaktycznych na Politechnice Gdańskiej. 

Na konkurs spłynęło 60 wniosków, Kapituła Konkursu wyłoniła 11 zwycięskich projektów (w tym 3 z WILiŚ):

  • Jankowska Katarzyna, Łuczkiewicz Aneta, Sokołowska Aleksandra, Bączkowska Emilia (WILiŚ): "Uwaga awaria", czyli biologia w inżynierii środowiska – nowe zagrożenia i wyzwania. Stworzenie komputerowej gry fabularnej opartej na rozwiązywaniu problemów;
  • Mielewska Brygida (WFTiMS): Kurs BEEofizyka, czyli polsko-angielska gamifikacja uratuje świat! Zwiększenie motywacji i systematyczności studentów, poprawa umiejętności językowych w zakresie słownictwa specjalistycznego oraz zwiększenie świadomości ekologicznej społeczności PG poprzez udział w zaprojektowanej grze komputerowej;
  • Kostrzewska Małgorzata, Macikowski Bartosz, Ruczyński Roman, Bugalski Łukasz (WA): Trwała integracja treści i intensyfikacja efektów uczenia się przedmiotów: historia architektury, historia urbanistyki. Wprowadzenie aktywizujących się metod uczenia się i zbudowanie zasobów multimedialnych materiałów dydaktycznych;
  • Ciba Ewelina (WIMiO): Wirtualna rzeczywistość (VR) w projektowaniu konstrukcji kadłuba okrętu, aplikacja na systemy android i IOS;
  • Filipkowski Paweł (WCh): Granie nie tylko na murawie! – zostań Lewandowskim pipety i termocyklera. Synergia nowoczesnych metod analitycznych opartych o wykrywanie DNA z nowymi formatami nauczania (grywalizacja);
  • Kutt Filip (WEiA): Wirtualne Laboratorium Maszyn Elektrycznych (VR);
  • Jakubczyk-Gałczyńska Anna, Siemaszko Agata (WILiŚ): Interaktywne podejmowanie decyzji w zagadnieniach inżynierii lądowej i środowiska;
  • Żrodowski Cezary (WIMiO): Projekt Leonardo: modelowanie 3D i symulacje MES/CFD na przykładzie wynalazków Leonardo da Vinci w oparciu o reprodukcje jego rysunków;
  • Czubenko Michał (WETI): Wprowadzenie testów osobowości, aspektów integracyjnych oraz interakcji panelowej w zaprojektowanych tematach do wykładu z socjologiczno-psychologicznych aspektów robotyki i automatyki (SPARA);
  • Ziółkowski Patryk (WILiŚ): Wirtualne Laboratorium Konstrukcji Betonowych „Concrete VR Lab”;
  • Franz Małgorzata, Mielewska Brygida (WFTiMS): Koncepcja innowacyjnego laboratorium z komputerowo sterowanymi ćwiczeniami z fizyki.

Laureatom I edycji gratulujemy, a pozostałych wnioskodawców i nowych pomysłodawców zachęcamy do wzięcia udziału w II edycji Konkursu. Nabór zostanie ogłoszony na przełomie marca i kwietnia 2022 r. 

88 wyświetleń