Sekcja Finansowa | Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Sekcja Finansowa

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie dokumentów finansowych kosztowych i sprzedażowych – opracowywanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, refaktur, not księgowych;
  • rozliczanie wydatków wydziału, przygotowanie zestawień kosztów działalności statutowej, dydaktyki i kosztów wydziałowych poszczególnych katedr;
  • przygotowanie planu rzeczowo-finansowego;
  • przygotowanie umów cywilnoprawnych;
  • opracowywanie dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji krajowych i zagranicznych, refundacji, opłat konferencyjnych, zakupu biletów lotniczych;
  • opracowywanie dokumentów dotyczących opłat za ochronę patentową wynalazków;
  • przyjęcie na stan składników majątku, w tym aparatury naukowo-badawczej, likwidacje, przekazywanie składników majątku katedr i wydziału;
  • konsultacje dotyczące środków trwałych i innych składników majątku;
  • obsługa zgłoszeń sprzętu wywożonego poza teren PG do ubezpieczenia;
  • inwentaryzacja składników majątku katedr i wydziału;
  • obsługa administracyjna i finansowa prowadzonych na wydziale badań zleconych i prac naukowo-badawczych realizowanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych;
  • kontrola budżetów projektów badań zleconych na etapie planowania oraz w trakcie realizacji;
  • monitoring przychodów i zrealizowanych kosztów w ramach badań zleconych;
  • wsparcie i konsultacje pracowników wydziału w zakresie zarządzania budżetem w trakcie realizacji badań zleconych.

Skład osobowy:

Główny specjalista - kierownik sek.finan.i inwenta
Samodzielny referent
Samodzielny referent administracyjno-ekonomiczny