opracowywanie dokumentów finansowych kosztowych i sprzedażowych – opracowywanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, refaktur, not księgowych;
rozliczanie wydatków wydziału, przygotowanie zestawień kosztów działalności statutowej, dydaktyki i kosztów wydziałowych poszczególnych katedr;
przygotowanie planu rzeczowo-finansowego;
przygotowanie umów cywilnoprawnych;
opracowywanie dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji krajowych i zagranicznych, refundacji, opłat konferencyjnych, zakupu biletów lotniczych;
opracowywanie dokumentów dotyczących opłat za ochronę patentową wynalazków;
przyjęcie na stan składników majątku, w tym aparatury naukowo-badawczej, likwidacje, przekazywanie składników majątku katedr i wydziału;
konsultacje dotyczące środków trwałych i innych składników majątku;
obsługa zgłoszeń sprzętu wywożonego poza teren PG do ubezpieczenia;
inwentaryzacja składników majątku katedr i wydziału;
obsługa administracyjna i finansowa prowadzonych na wydziale badań zleconych i prac naukowo-badawczych realizowanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych;
kontrola budżetów projektów badań zleconych na etapie planowania oraz w trakcie realizacji;
monitoring przychodów i zrealizowanych kosztów w ramach badań zleconych;
wsparcie i konsultacje pracowników wydziału w zakresie zarządzania budżetem w trakcie realizacji badań zleconych.