Zakres obowiązków:
- konsultacje w zakresie udzielania zamówień publicznych;
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- zbieranie zapotrzebowań, przygotowywanie i realizacja zamówień wspólnych (postępowania centralne);
- sporządzanie i korekta planów zamówień publicznych;
- sporządzanie planów postępowań na poziomie wydziału – współpraca z Działem zamówień publicznych PG;
- sprawozdawczość z zamówień publicznych;
- obsługa kontroli zamówień publicznych: przygotowywanie dokumentów do kontroli, udzielenie informacji i wyjaśnień dotyczących kontrolowanych postępowań, przygotowywanie odpowiedzi na wyniki kontroli (ustosunkowanie się do wyników kontroli);
- archiwizacja dokumentów dotyczących zamówień publicznych;
- przygotowywanie i przekazanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych do Działu Obiegu i Archiwizacji Dokumentów PG.
Skład osobowy:
Główny specjalista
Specjalista - kierownik sekcji
Specjalista
Specjalista